Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk.  További információk Értem
Menü

Segíthetünk?

Segíthetünk? +36 20 911 5 911
(Hétfőtől - Péntekig: 800 - 1600)

Garanciális ügyintézés

Garanciális feltételek

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  • 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

jA jótállási igény a számla bemutatása és a vásárlási adatok megadása mellett érvényesíthető.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) email címén: szerviz@bestshop.hu

A hibásnak vélt termék forgalmazó felé történő visszajuttatását cégünk biztosítja a vásárló részére a GLS futárszolgálaton keresztül. Ennek költségét a vásárlónak kell fizetnie. Ha a bevizsgálást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a forgalmazó utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél általi beavatkozásból eredő problémákat nem áll módunkban jótállás körében javítani.