Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk.  További információk Értem
Menü

Segíthetünk?

Segíthetünk? +36 20 911 5 911
(Hétfőtől - Péntekig: 800 - 1600)

Garanciális ügyintézés

Garanciális feltételek

Garanciális ügyintézés során a 151/2003. (IX.22.) (kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre) vonatkozó kormányrendelet szerint járunk el.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikknek minősülő termékre 12 hónap jótállást biztosítunk. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük.  A jótállási idő kezdete a számla dátuma.

Jótállási igény a számla bemutatása és a vásárlási adatok megadása mellett érvényesíthető.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) email címén: szerviz@bestshop.hu

A hibásnak vélt termék forgalmazó felé történő visszajuttatását cégünk biztosítja a vásárló részére a GLS futárszolgálaton keresztül. Ennek költségét a vásárlónak kell fizetnie. Ha a bevizsgálást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a forgalmazó utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél általi beavatkozásból eredő problémákat nem áll módunkban jótállás körében javítani.